Πίσω στη κορυφή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024

. 4ο ΕΠΑΛ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΤΟ ΕΠΑΛ ΣΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ...

flag

 

 

 

                        

 

Do Not Exclude

 DO NOT EXCLUDE ME!

(GREECE-ITALY-BULGARIA-GERMANY-TURKEY)

 

   Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πέντε σχολεία από το GR, IT, BG, DE, TR και θα εφαρμοστεί με μαθητές ηλικίας 13-18 ετών.

   Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στο πρόβλημα του κοινωνικού αποκλεισμού (από την άποψη της έλλειψης βασικών δεξιοτήτων). Προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος της ένταξης, θα εφαρμόσουμε νέες στρατηγικές και μεθόδους διδασκαλίας συνεργατικά και συνολικά στα σχολεία και κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων ελεύθερου χρόνου.

   Αυτή η εφαρμογή αναφέρεται στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών σύμφωνα με την ανάλυση αναγκών που πραγματοποιήθηκε σε όλα τα σχολεία εταίρους. Ως ομάδα έργων, συζητήσαμε και ορίσαμε 4 θέματα που αποτρέπουν την επιτυχία του σχολείου 1) Έλλειψη κοινωνικού αποκλεισμού, 2) Έλλειψη βασικών δεξιοτήτων, 3) Έλλειψη γονικής υποστήριξης, 4) Έλλειψη κοινωνικοοικονομικών αναγκών.

   Η ανάλυση των αναγκών έγινε σε πέντε σχολεία, λαμβάνοντας υπόψη την άποψη των εκπαιδευτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδέες των εκπαιδευτικών συμβούλων, εφαρμόζοντας μια βασική έρευνα που αξιολογεί αυτά τα τέσσερα εμπόδια. Προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα: στην DE, φαίνεται ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το 1 και το 3 αλλά πρέπει να αυξήσουν το επίπεδο των βασικών δεξιοτήτων και να βοηθήσουν μερικούς μαθητές που έχουν προβλήματα με τον αριθμό 4. Άλλα σχολεία αντιμετωπίζουν προβλήματα κυρίως με το εμπόδιο αριθμό 4. Στα ελληνικά και στα ιταλικά σχολεία, η «έλλειψη κοινωνικής ένταξης και βασικών δεξιοτήτων» των μαθητών θεωρούνται ως τα σημαντικότερα προβλήματα που εμποδίζουν τους μαθητές να έχουν μια ακαδημαϊκή επιτυχία. Στα τουρκικά και βουλγαρικά σχολεία «η έλλειψη βασικών δεξιοτήτων, η έλλειψη γονικής υποστήριξης, η έλλειψη κοινωνικοοικονομικών αναγκών» αποτελεί τον πρώτο λόγο αποτυχίας.

   Επιπλέον, κάθε σχολείο έχει διαφορετικές καλές πρακτικές στα σχολικά προγράμματα. Αυτές οι καλές πρακτικές θα τηρούνται και θα ακολουθούνται από τους εκπαιδευτικούς και θα μεταφέρονται μετά την αξιολόγηση.

   Τα παραπάνω τέσσερα εμπόδια είναι το βασικό θέμα αυτού του προγράμματος. Μαθητές καθηγητές θα συζητήσουν τα προβλήματά τους, θα εφαρμόσουν νέες στρατηγικές κατά την διάρκεια των δύο ετών, θα διοργανώσουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες και πολιτιστικές επισκέψεις. Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει πραγματικά αποτελέσματα και λύσεις για τους μαθητές με τα παραπάνω προβλήματα.

   Οι στρατηγικές και οι μέθοδοι που θα εφαρμοστούν περιέχουν πολλές ιδέες που δεν είναι καινούργιες, αλλά απαιτούν αποτελεσματικές λύσεις σε προβλήματα έλλειψης κοινωνικού αποκλεισμού, έλλειψης βασικών δεξιοτήτων, έλλειψης γονικής υποστήριξης και έλλειψης κοινωνικοοικονομικών αναγκών.

   Τα προβλήματα δημιουργήθηκαν επειδή το παλιό μοντέλο εκπαίδευσης απλά δεν λειτουργεί με την πλειοψηφία των μαθητών. Το παλιό μοντέλο σχεδιάστηκε για να ξεχωρίσει τους "έξυπνους" μαθητές που προορίζονταν για το πανεπιστήμιο από εκείνους που θα εργάζονταν σε μη ακαδημαϊκά επαγγέλματα. Αλλά αυτή η διάκριση δεν ισχύει πλέον. Σήμερα, σημαντική, χρήσιμη εκπαίδευση είναι κάτι που όλοι οι σπουδαστές χρειάζονται ανεξάρτητα από τις επιλογές σταδιοδρομίας που τελικά θα κάνουν. Τα σχολεία πρέπει να κάνουν περισσότερα από αυτά που επιλέγουν οι μαθητές ανάλογα με τις γνωστικές τους ικανότητες.

   Το πρόγραμμα ξεκίνησε με μια περίοδο προ-εργασίας σχετικά με τις νέες στρατηγικές αφού ορίσαμε 5 νέες που θα ακολουθήσουμε και θα εφαρμόσουμε κατά την διάρκεια των δύο ετών. Κάθε εταίρος θα εφαρμόσει μία από αυτές τις μεθόδους στο σχολικό περιβάλλον και κατόπιν θα παρατηρήσει και θα αξιολογήσει τα αποτελέσματα. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων αυτά τα αποτελέσματα θα συζητούνται από όλους τους εταίρους και θα μεταφέρονται μεταξύ τους. Μέχρι το τέλος του προγράμματος θα έχουν εφαρμοσθεί και αξιολογηθεί οι 5 στρατηγικές. Σύμφωνα με την παρατήρηση και τα αποτελέσματα, οι εταίροι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτές τις στρατηγικές και μεθόδους στα σχολεία τους. Από την άλλη πλευρά, οι εταίροι θα δημιουργήσουν ένα βιβλίο μεθοδολογίας που θα περιλαμβάνει την πρακτική εμπειρία, τις παρατηρήσεις, τις αξιολογήσεις και τα αποτελέσματα. Αυτό το βιβλίο θα είναι βιβλίο πηγαίου κώδικα με τον όποιο θα μπορεί κάποιος να βοηθηθεί να ξεπεράσει τον κοινωνικό αποκλεισμό και την έλλειψη βασικών δεξιοτήτων.

 

   ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • να προωθηθεί η ένταξη των αποκλεισμένων μαθητών, εκείνων που δεν διαθέτουν βασικές δεξιότητες, βρίσκονται σε κίνδυνο εγκατάλειψης, είναι άτομα με ειδικές ανάγκες, βοηθώντας την ενσωμάτωσής τους στην επικρατούσα εκπαίδευση και κοινωνία.
  • να εφαρμόσει νέες στρατηγικές για την εξάλειψη του κοινωνικού αποκλεισμού, την έλλειψη βασικών δεξιοτήτων και το πρόβλημα της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου
  • να εφαρμόσει νέες μεθόδους στον τομέα της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης ως μέρος των πρακτικών προγραμμάτων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  • να δημιουργήσει ένα διεγερτικό μαθησιακό περιβάλλον και προσεγγίσεις για την υποστήριξη της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών.
  • να εφαρμόσει διαφορετικές μεθόδους εκπαίδευσης και να μοιραστεί τις καλές πρακτικές

   Το πρόγραμμα αυτό θα υλοποιηθεί σε διακρατικό επίπεδο, διότι το θέμα του είναι διεθνές, οπότε πρέπει να καταρτιστεί σε διεθνές επίπεδο. Εκτός αυτού, στοχεύει στη μεταφορά ορθών πρακτικών. Οι εκπαιδευτικοί θα συγκρίνουν διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα και θα δουλέψουν πιο αποτελεσματικά. Οι μαθητές θα γνωρίζουν διαφορετικούς πολιτισμούς και θα βελτιώσουν τις γλωσσικές και τις ΤΠΕ δεξιότητές τους. Θα αυξήσουν επίσης το επίπεδο διαπολιτισμικής κατανόησης των δημοκρατικών αξιών.

   Το πρόγραμμα είναι καινοτόμο και συμπληρωματικό, είναι ένα πρόγραμμα που επιδιώκει την ανάπτυξη της ποιότητας της εκπαίδευσης με την εφαρμογή των καινοτόμων στρατηγικών του Prakash Nair.

   -Οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν καλές πρακτικές και καινοτομία. Οι εταίροι θα παρακολουθούν ο ένας το άλλο και θα μεταφέρουν τις καλές πρακτικές και την καινοτομία στα δικά τους σχολικά προγράμματα.

   -Οι δραστηριότητες δεν είναι κοινές, αλλά είναι συγκεκριμένες στο θέμα του προγράμματος σχεδιασμένο προσεκτικά με δραστηριότητες που θα είναι εφικτές και αποτελεσματικές για την επίτευξη των στόχων.

 

Web page:http://47031855.nhd.weebly.com/

 

         

Στοιχεία Επικοινωνίας

4o ΕΠΑΛ ΚΑΒΑΛΑΣ
Αμισού 31, Καβάλα
Τ.Κ. 65403
Τηλ: 2512512562 Διευθύντρια
        2510837901 Υποδιευθύντρια
Φαξ: -

Copyright © 2025 4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας Rights Reserved.